دستگاه زغال ساز اروند

دستگاه تولید زغال اروند

دستگاه زغال ساز اروند

دستگاه تولید زغال اروند

دستگاه زغال ساز

دستگاه زغال ساز

درباره دستگاه زغال ساز اروند

چرا دستگاه های زغال ساز اروند؟

خدمت مشتریان ارجمند عرض کنم علاوه بر اینکه زغال ها به وسیله ی کوره های ساخته شده توسط ما تولید می شوند، بی مانند ترین و پرکیفیت ترین زغال حاضر در ایران است که عمر و کیفیت دستگاه های آماده شده توسط ما می باشد. احتمالا شما بگوئید مگر چه تفاوتی با کوره های دیگر دارد؟

سؤال عالی بود، متاسفانه عده ای از کوره سازان تلاش می کنند قیمت کوره خود را کاهش دهند تا بتوانند از یکدیگر پیشی بگیرند. این معنی فروش ارزان نیست فقط آنها برای نفع بیشتر از قوطی هایی با قطر کم و ورق های ضعیف استفاده می کنند تا نفع بیشتری ببرند. اگر شما مشتریان عزیز تمایل داشتید می توانید تشریف بیارید و دو نمونه از کوره ها را به شما نشان دهیم که متوجه خواهید شد که این افراد منفعت طلب برای منفعت بیشتر خویش کوره هایی درست می کنند که نه تنها زغال نمی سازند بلکه با جان افراد بازی میکنند. هر زمان که شما دستگاه تولید زغال ما را از نزدیک رویت کردید متوجه می شوید که ما از ورق های قطور به شکل چند لإیه با جوش کاری یکسره و مهمتر از همه اسکلت بندی بسیار سخت و محکم در ساخت بهره برداری کردیم.

میانگین بازده زمانی تولید زغال در این دستگاه: برای تولید زغال قلیانی ۴٨ تا ۵۵ ساعت به شکل چند مرتبه و نه همیشگی و برای تولید زغال کبابی زمانی که برای پخت در نظر گرفته می شود ۶ تا ١٢ ساعت است.

ابعاد دستگاه زغال ساز

این دستگاه در اندازه هایی با ارتفاع ٢متر و طول ٣متر و عرض ٢متر می باشد و حدود ٢تن نیز وزن دارد. چارچوب این دستگاه طوری است که سبب می شود در زمستان به اندازه معین خنک و در تابستان زودتر خنک شود. در ارتباط با کاربرد (مصرف)سوخت دستگاه توانستیم سوخت آن را مطابق با محاسبات بهینه سازی به کمترین اندازه ممکن برسانیم و از هدر رفتن انرژی تا٩٨٪‏جلوگیری کنیم.این دستگاه با برق تک فاز عمل می کند.

سیستم کنترل دستگاه زغال ساز

سیستم کنترل دستگاه زغال ساز از طریق مدار فرمان تمام اتومات و نیمه اتومات کنترل از راه دور می باشد.


بک لینک :
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.